unicornlover

LOVE WILL TEAR US APART

Publicerad 2012-09-03 19:26:07 i Allmänt,




Alltså har sån Joy Division mani.
Gah. Bästeverrrrrrrrr
Okej men hej. Idag har varit en asbra dag!!! Åkte till skolan med Josef och var lite för trött för att vara jättesocial för låg uppe och kollade på Control hela natten men jag var cool ändå. Kanske.
Sen var allt ganska tråkigt tills fotolektionen och jag och Ellisbellis levererade som aldrig förr. Är fan asstolt över våra bilder, typ enda gången jag kan minnas att vi varit riktigt engagerade i nått skolarbete haha........
Ni kanske får se nån bild någongång de är awesome.
Efter el colegio åkte jag till gullismarsis för att möta Matziz för att ta en fika på string för att vi inte setts på evigheter vilket är en skam. Åt en brownie alldeles för snabbt och blev bajsnödig. 
Sen insåg jag att jag förtjänar att shoppa lite så köpte en asnajs stickad tjocktröja för 400 spänn (ja mamma jag behöver den och den är fantastisk) även den kanske ni får se någon dag!!!!!!!!!

Sen denna mycket aktiva dag pluggade(!!!!) jag på vägen hem, första gången jag pluggar på detta läsår hehe. 
Kom hem och förväntade mig middag för skulle va hemma senast 7 för då skulle min famili äta men det va inte en kotte hemma så hungrar ihjäl </3333 verkar som det blir köttfärssås till middag :(:(:(::(:( 
Men efter jag har dinerat ska jag bege mig till Ella för en kopp te vilket ska bli awesome. Har typ gjort mer idag än vad jag brukar lyckas åstakomma på en vecka typ heheheh wow cool girl 
okej men peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela