unicornlover

let me go home

Publicerad 2012-09-12 17:16:19 i Allmänt,

oh lord vad har hänt med blogg.se.
jaja. Chacha bloggen jag kokar linser för ska göra någon smarrig gryta till middag för mina föräldrar är på äventyr.
Har haft en askul helg kan jag ju börja med att berätta såhär lagom till nästa helg. Hängt med alla mina favvisar och lärt känna många nya och det är så himla kul för alla är så himla gulliga!!!! (läs rätt) nu kokade linserna över.
I måndags hängde jag med Josmurr och DAniel och josef bjöd på glass och äpplen i högdalen och klappade en klapp på daniels hund.Igår var det tisdag och då hängde jag med golvkillar och hade middagsdejt med min mami!!!!
Idag så slutade jag relativt tidigt och myste med Anji och elin vilket va cp nääz.
måste nog fan vakta mina linser nu hejdå

fett fiwn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela