unicornlover

He is dangling my keys, he even fakes a toss

Publicerad 2012-09-06 18:44:52 i Allmänt,

There's a black crow sitting across from me
His wiry legs are crossed
Hejpåer!!!!!!!!!
Är lite låg idag, förmodligen för att jag inte sovit på hela veckan typ och har inte ätit på hela dagen för försov mig och det var äcklig lunch.
Har dock jobbat som ett as idag, eller nja, gjorde så mycket jag hann på matten och fattade allt för en gångs skull. Sen skrev jag en själ-spegling typ om en tjej i min klass! 
Sen åkte jag till söder och lämnade mitt cv på två ställen men inte det stället jag skulle till för mathilda var för seg och visste inte vart det var såattehhh. Ja
är så hungrig.
hejdå 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela