unicornlover

Du är så bräcklig det kommer att krossa dig

Publicerad 2012-09-05 22:50:47 i Allmänt,

Åh har varit så naiv hela mitt liv.
Var bara tvungen att säga det. Nu är jag bitter och erfaren hahah nej skoja men hej!!!
Sitter och lyssnar på Säkert och är så sjukt trött så ska ta min trasiga eltandborste och borsta tänderna med den lilla borsten man har däruppe lol vilken fet fest!!!
 
 
a
Alltså min blåtira <3 <3 <3 fina tider det  där när jag va fighter!!! Not haha
Alltså säkert är så himla himla bra. Har glömt hur bra svensk musik kan va, kommer ihåg när jag var en liten plutt förra sommaren och stod och lyssnade på säkert och dog medans Jonna och Vendela ba vad fan är det här...........
Åh nu är klockan jättemycket igen.
Iallfall idag har jag varit i skolan such a surprise jag vet, sen fikat på string och hängt runt lite på söder ännu större surprise gör fan inget annat. Sen åt jag middag och gick hem till Ella och mös med henne och Pelin.
Det var najs. NU måste jag fan gå och lägga mig för jag är så cool 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela