unicornlover

Jag föll för nån på en fest nån stans

Publicerad 2011-09-10 22:22:17 i Allmänt,

Sitter och tittar på HåkanH på pl 2009. Har ont i kroppen. Det gör ont att veta om hur länge det kommer ta tills jag får klamra mig fast vid kravallstaketet, precis därframför Björn. Ögonkontakten och igenkännandet med Stefan. Hungern efter att Håkan just ska se en. Leendet som vägrar att lämna läpparna under hela konserten. Lyckan som stormar igenom varenda ven i kroppen när man går därifrån.
Upplever den hemska känslan igen, från igår när Håkan avslutade konserten. Med du är snart där. Min favoritlåt. Jag grät så jag inte kunde andas. Mötte Stefans blick några gånger men då blev mina hulkningar bara intensivare, så jag fokuserade på Håkan istället. På att inte sluta andas. Tänkte gång på gång. Vad vore jag utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela