unicornlover

vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?

Publicerad 2011-10-05 08:07:36 i Allmänt,

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

Såhärser jag ut idag. Hei.
Godmorgon! Idag blir en fin dag. Det känner jag. Äcklig lunch dock. Och ägget jag kokade imorse blev löst. Så det slängde jag. Så nu drar jag till skolan på fastande mage. Eller nja. Kluckande av vaniljte.
Idag är det spanska prov också! Tror jag för typ första gånger har koll på allt man behöver kunna.
Men nu ska jag gå och möta Josef. Typ ungefär.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-10-05 14:44:59

javisst väcker dem minnen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela