unicornlover

Oh you didn't know

Publicerad 2011-10-29 16:59:00 i Allmänt,

Jag är en riktig kattmänniska, gillar typ inga hundar... alls.
Jag har stått längst fram i mitten på en Bob Dylan spelning!
När jag var yngre var jag ofta på sjukan pga min förkyldningsastma, tillexempel på julafton någon gång... Kul!
När jag gick i typ 8an spelade jag jättemycket gitarr och va ganska duktig håhå... Sen blev min gitarr så ostämd så att det typ inte gick att stämma den och den blev hängd på väggen för att samla damm..
Jag ska fira nyårsafton i London!
Jag gick ut grundskolan med 5 mvgn och resten vgn!
Sen jag var 9 år har 7 varit mitt favorit nummer för att det var David Beckhams nummer när han spelade i landslaget, han har sen dess varit min drömkille typ haha...
Jag har "landställe" i skarpnäck!
Jag har ramlat i poolen på hotellet utomlands 2 gånger... Med kläderna på. Sånt som bara jag lyckas med haha
Krockodiler är det läskigaste som finns.
När jag var liten badade jag aldrig i havet, började att göra det när jag var typ 13..
Jag lyssnar verkligen på all musik, musik efter humör som jag många gånger sagt.
När jag nollades fick vi som uppdrag att göra olika sexställningar i gallerian. Det var festligt!
Jag önskar verkligen att jag kunde sjunga bättre än vad jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela