unicornlover

OH YOU DIDN'T KNOW

Publicerad 2011-10-24 20:06:36 i Allmänt,


Jag har hållt på att dö 2 gånger i mitt liv, en gång andades jag in ett körsbär (jag var ett riktigt smart barn) som fastnade i luftstrupen. Den andra gången spydde jag i sömnen utan att vakna, men som tur var hörde mamma mig och typ välte mig haha...
Jag säger hej till typ 10 av personerna som gick i min förra klass när vi stöter på varandra på gatan. Rätt mongo eftersom att vi ändå gick i samma klass i 4a år.
Det enda stället jag bryr mig om att städa osv är köket när jag bakar. Tycker typ att mitt rum är mer hemtrevligt när det är stökigt.
Att baka är typ det bästa jag vet!
Jag har obefintliga lilltånaglar. Värt att veta jag vet.
Jag har haft grönt hår och en annan gång rosa lugg! (inte sprayfärg då alltså!)
Jag kan typ alla Mustasch låtar utantill. Jag är hård jag vet.
Jag kan räkna till 6 på 5 språk
Jag har varit utomlands 20 gånger, och vistats i 10 länder!
Jag älskar att lära känna nya människor, nästan lika kul som att baka. Förmodligen ännu roligare!
Jag älskar piercingar! Dock inte i ögonbrynen eller näsborrarna. Det är stört fult.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-24 22:49:53

septum räknas väll som näsborrarna eller??

Postat av: sara

Publicerad 2011-10-27 21:25:13

Hej, hahah jag har också obefintliga lilltånaglar xD /saris ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela