unicornlover

Take me out tonight

Publicerad 2011-10-27 19:24:19 i Allmänt,

Lyssnar på min Chicken tikka masala hjälp jag är en indie lista på spotify, den är ytterst bra om jag får säga det själv!
Vet att jag lovade att blogga idag vilket jag inte gjort förs nu håhå, men mina dagar är så jävla tråkiga nuförtiden...
Idag har jag hunnit med att;
-Gråta på en lektion
-Hata livet
-Älska livet
-Äta pannkakor med socker i skolan....fanns grädde också men den såg äcklig ut
-Blivit äcklad av Josef och Daniel som hade socker,grädde,sylt och banan på sina pannkakor...???
-Haft specialmatte och varit allmänt dålig på matte och försökt intala mig själv att förstå vilket jag av någon anledning inte klarar av, hej ägna hela lovet åt matte.....
- Druckit 2 jättekoppar chaite
- Varit på en lägenhetsvisning
- Ätit massor av spenatsoppa. Mums!

Häromveckan!
NU: duscha och fixa håret
Vi hörs efter det och pratar lite höstlovsplaner.
Känns som jag pratar med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela