unicornlover

LOVE, LOVE IS SO DANGEROUS

Publicerad 2011-10-02 22:52:24 i Allmänt,

Hei. Det här inlägget är för frejas skull.
Helt plöttsligt kände jag nyss en lukt av äppelpaj. Tyvärr vet jag att det inte var äppelpaj för någon sådan existerar inte i vårat hushåll. Vilket är lite synd för äppelpaj är ganska gott. Egentligen är det vaniljsåsen som är god men det räknas inte.
Från en sak till en annan. Hei. Blink-182 har precis släppt nytt album. Ett album som är bättre än alla gamla album tillsammans. Nästan.
Just nu sitter jag och avnjuter den typ skönaste känslan i världen. (och nej jag kissar inte) Jag sitter i skitvarma kläder och har fönstret öppet så det borde vara skitkallt. Men jag lurar allt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela