unicornlover

Love is tough, time is rough

Publicerad 2011-10-30 15:14:27 i Allmänt,


Lyssnar på den indiska listan. Fast den är ju inte indisk. Den är bara Indie. Lite småförvirrande sådär!
Pratar med Joseffff om gårdagen. Den var fin. Imorgon ska han stämma min gitarr. Jag är typ överdrivet förväntansfull. Jag vill spela gitarr och sjunga. Sånt är bra.

Ska snart ta mina väskor, sätta mig i bilen och bege mig mot två veckors boende hemma hos min far. Och få blogga på min älskade mac igen. Fy vad den är saknad. Vilken tönt jag är. Men ändå!
Nu ska jag ta och packa mina väskor och påsar och gud vet vad, hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2011-10-30 18:42:47

Åh, alltså Thea. Du är för fin, så att du vet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela