unicornlover

Livet är som en ostbåge

Publicerad 2011-10-03 13:24:41 i Allmänt,

Hei. känns som om jag slösar bort denna lediga dag big time. Har inte variit utanför mitt rum på hela dagen. Utom när jag hämtade moroten. Känns som om jag borde gå ut men jag vet inte vart jag ska gå.
Vill typ ligga i min säng och äta ostbågar. Men ostbågar är varken bra för magen eller ekonomin så vi får se hur det går med det.
Fast nu blev jag supersugen på ostbågar. MEN om jag ska köpa ostbågar måste man gå till affären. Då måste man gå en lång väg. Man måste klä på sig. Man måste knyta skorna. Man måste se hyfsad ut.
Och sånt är bara onödigt.
Heh. Nu vattnas det i munnen.
jag borde kanske äta lunch istället.
Typ sluta skriva fettoinlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela