unicornlover

Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Publicerad 2011-10-29 10:12:57 i Allmänt,

Godmorgon!
Vaknade dock för typ 2 timmar sen och kunde inte somna om haha..
Nu sitter jag och dricker chai, kollar på Vampire Diaries och äter fryst mango!

Alltså ja. Tja.
Ska ta och ringa och väcka Jonan snart  tror jag. Fast det kanske är lite elakt, men vi måste fixaochtrixa inför kvällen!
Funderar även på att gå ut på en liten promenad i skogen typ och typ njuta av det sista som finns kvar av sommaren..
Fast vinter är ju också ganska mysigt!!
 
Åh haha, hösten 2009!!!! Jag gillar att jag typ ser exakt lika dan ut nu som då...

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-10-29 10:40:20

sv: Tack desamma! :)

Postat av: fanny jönsson

Publicerad 2011-10-29 11:19:05

Hej, fien blogg du har sötnos !! :)

Önskar dig en bra dag <3

Postat av: Tilda

Publicerad 2011-10-29 11:49:51

Ja dom är inte dumma direkt ;)

Jag tror inte dom finns kvar längre tyvärr. Svarta fanns inte just i denna modellen. Men de finns att hitta i många andra butiker =) hoppas du hittar några bra! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela