unicornlover

I wanna be luke skywalker tonight

Publicerad 2011-10-27 20:42:37 i Allmänt,

Jag hatar mjölk, fast i te och sånt är det ju gott - men skulle aldrig få för mig att dricka ett glas mjölk till lunchen eller så. När jag var liten fick jag 5kr/dl för att jag skulle få i mig kalcium haha!
Jag hatar när folk jag bryr mig om blir orättvist behandlade, så jag är väl kanske rätt omtänksam!
Jag har lätt att bjuda på mig själv, älskar att få folk att skratta!
Jag hade sjukt mycket bättre självförtroende i 9an än i gymnasiet, men är galet glad att inte gå i 9an längre!
Jag tror ofta alldeles för gott om människor..
Jag har väldigt svårt att hålla kontakten med människor jag inte träffar så ofta..
Jag var fullt inställd på att gå Beteendevetenskap på gymnasiet, men av någon anledning så blev det media (läs min klass är så fin så jag inte kunde lämna den, och media är ju rätt kul..ibland!)
Jag älskar att vara själv hemma, finns typ inget bättre :)
När jag var typ sex år var jag rätt smart och hade fett stort ordförråd utom en dag när jag kom till pappa och frågade "Pappa, vad betyder knulla egentligen???????" Ja.. vad svarar man då till en sexåring?
De senaste 3 åren har jag varit handbollsmålvakt, men slutade nu i höstas för att jag tröttnade... Men jag var ganska bra ibland!
Jag HATAR verkligen muffins och sockerkaka, lite jobbigt för det är fett mycket sånt som är kul att baka....Och det är ju kul att äta det man bakat....Hehe.
Tills jag fyllde typ 4a hade jag knappt något hår, så alla trodde att jag var en kille...........

Haha liten typ 5årig Thea... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela