unicornlover

H Ö S T L O V

Publicerad 2011-10-27 20:54:09 i Allmänt,

Precis som alla andra så ser jag fram emot höstlovet galet mycket. Eller nja behöver ju inte längta så mycket eftersom det är börjar imorgon wehå!
Mina planer är iallafall
Fredag: Chilla galet, inget firande av ledigheten här inte. Ska en sväng till Freja och säga hejdå eftersom att hon åker till Aruba på lördag den fisen!! (fast kollade precis vädret där och det ska tydligen vara blixtoväder hela helgen..... men nu ska jag inte visa min skadeglädje hehe.. )
Lördag: Sovmorgon! Sen träffa Jonan för att fixa oss för Halloweenfest! Fortfarande rätt oklart vad vi ska va...Men det får ni se då!
Söndag: Flytta hem till pappa, ska kanske träffa några på kvällen men det får vi se!
Måndag: Ska tvinga Josef att stämma min gitarr, sen kanske jag är med honom och typ Dahneil!
Tisdag: GYMMA, eller nja, träna iallafall, ska äntligen börja med Friskis för fettis med Jonna och Alice och förmodligen Harrifjärt!
Onsdag: Oklart
Torsdag: Oklart
Fredag: Vara hos Sandrinoo
Lördag: Fortsätta hos Sandri, Veronica Mars maraton! Sen på kvällen blir det förmodligen lite festligheter!
Sen på söndagen är det väl bara att typ sova och ladda upp för yttligare 10 veckor utan lov....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela