unicornlover

Du är allt jag ser och hör

Publicerad 2011-10-22 13:22:59 i Allmänt,

Godmorgon!
Är smått utvilad efter 12 timmars sömn. Underbart!
Idag har jag inga planer för änsålänge, ska kanske ut med mamma och kusin för att äta och gå på bio ikväll. Ni lär ju få veta liksom.
Igår var en fin dag, hela skoldagen var otroligt fin, fast jag var galet trött. Efter skolan åkte jag och Frosef till Björkhagens skola för att hälsa på våra gamla lärare! Underbart att träffa dem, men jag insåg då hur underbart roligt det är att gå i gymnasiet med så mycket mer människor och mindre förutfattade meningar osv.
Ska snart ladda in massa bilder från igårkväll, så ni får dom snart!
 

Åh. Jag vill ha långt hår igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela