unicornlover

'cause i'm looking for my friend now i got you, got you.

Publicerad 2011-10-11 19:29:06 i Allmänt,

TJA. Jag sitter och gråter utan att gråta. Eller nja, det rinner tårar men det är för att jag gäspar. Det är lite cp för så fort jag har gäspat brukar mina kompisar fråga mig om jag är ledsen för att jag alltid får tårar i ögonen. Nu gäspade jag sisådär 20 gånger på en minut. Skoja det är typ omöjligt. Note to myself, pröva!
Idag var en fin dag på staden med Frosef och Daniel(och Oxen men han drog efter ett tag)
Både Oxen och Daniel köpte varsinna fina mössor och jag gick runt och önskade att jag var en kille för då skulle jag ha cp snygg klädstil har jag kommit fram till.
Nu ska jag ladda upp för en film kväll med mys, ska gå till Ica och köpa glass tror jag.
right now dudes

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-10-11 19:43:28

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela