unicornlover

bajs

Publicerad 2011-10-20 11:55:57 i Allmänt,


Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Jag har tråkigt. Hejdå.
Nu tyckte daneilatt det här inlägget va för tråkigt så nu ska jag berätta om min underbart fina dag!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vaknade klockan 08.00 och gick upp och typ ville dö. Ful, sjuk och allmänt jobbig. Skoja jag vill aldrig dö men imorse var en jobbig morgon för jag hade INGENTING att klä på mig.
Sen åt jag två mandariner, ett äpple och drack filmjölk och lyssnade på rock klassiker och fick reda på att en man spenderar 9000 svenska riksdaler på mat varje månad. Till bara sig själv.
Sen  knallade jag iväg till tunnelbanan och missade inte tunnelbanan! Sådan tur!!!!
Sen kom jag till skolan och mös med mina vänner och tog jätte många fina bilder på mina vänner med min underbara kamera som fått följa med mig till skolan idag!
Och nu sitter jag här brevid DAniel och har tråkigt eftersom att det är tråkigt.
Så jag redigerade den vackra bilden här ovan. Ja. Nu ska jag göra en powerpoint med Delicato. Najjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela