unicornlover

Oh you didn't know

Publicerad 2011-11-06 22:36:00 i Allmänt,

Jag försöker att aldrig bry mig om vad andra tycker och tänker om mig utom mina närmaste
Jag trivs bäst med min kropp naken/underkläder/bikini haha!
Att noppa ögonbrynen är det värsta som finns!
Mina yttersta tår ( lilltån och tån brevid) har frostskador sen jag köade till Håkan för exakt ett år sedan (om typ 7 dagar hihi) för då frös jag så mycket om mina tår i så lång tid så dom dog.. Så så fort jag fryser lite om dom tårna tappar jag känseln i dom!
Dom äckligaste kroppdelarna är lätt öronen, tårna, fingrarna och näsan. Naveln också kanske..
När jag äter magnumglassar äter jag alltid upp chokladen först
Jag har inte haft ett seriöst förhållande sen jag gick i 8an!
När jag var i indonesien försökte jag lära mig att surfa, gav upp efter sisådär 5 minuter hahaha...
Jag har otroligt svårt att säga hejdå till folk, blir antingen jättedryg och låtsas som att jag inte bryr mig eller så blir jag typ helt förstörd haha...
Jag har jättesvårt att ta åt mig av komplimanger
Jag skulle typ dö för att ha ett överbetalt helg+kvällsjobb just nu. Dö.
På lovet var jag jäkligt nära på att färga håret rött. Som tur va tog jag blondering istället. Heh. Är inte redo för rött.
Killar som kan sjunga är typ det snyggaste/sexigaste/bästa som finns!
Paranormal Activity triologin och Sagan om ringen triologin är nog mina favoritfilmer. HarryPotter är också ganska fin.
Nu är klockan halv 10 och jag ligger i sängen ( ja det här är tidsinställt)
Heh. Mozzarella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela