unicornlover

Ni visste inte att..

Publicerad 2011-11-14 17:21:42 i Allmänt,

◊Sen jag började gymnasiet har jag gått ner 5 kilo utan att göra nått speciellt haha
♦Idag fick jag mitt första E i matte sen jag började gymnasiet. Lyckan var total kan jag ju erkänna.
◊Jag har inte ätit rå fisk i hela mitt liv
Jag jämför ofta mig själv med andra och är inte speciellt nöjd med mitt utseende
◊När jag var liten hade jag svårt att säga nej för att jag var rädd att göra folk sura, nu har jag svårt att säga nej för att jag inte vill såra folk.
Jag är inget direkt fan av vinter, hatar att åka skridskor, verkligen hatar. Gillar inte att åka skidor, gillar inte snö, gillar inte varma kläder.
◊Jag blir jättelätt svartsjuk och avundsjuk
Jag fick min första tand när jag var 4a månader och lärde mig gå när jag var typ 11 månader håhå. Tappade även alla mina tänder innan jag började 3an!
◊ Killar som gillar håkan är mycket attraktivare än vanliga killar
♦ Jag har varit i: Finland, Danmark, Grekland, Turkiet, Spanien, England, Thailand, Indonesien, Malaysia. Och tyskland om man får räkna med att jag var där i några timmar när jag mellanlandade..
◊ Mina favoritfärger är svart och vitt. Tjejen med fantasin.
Jag är väldigt nöjd med mitt liv just nu
◊ Jag har ingen närstående som har dött, och ser verkligen inte fram emot att förlora någon jag älskar (gör någon det haha?)

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2011-11-14 17:32:33

Hej! Just nu säljer jag tre olika Louis vuitton väskor på min blogg. Ta gärna en titt och skicka ett mail om du är intresserad! :)



http://denisel.myshowroom.se/

Postat av: Olivia & Emilia (fotoblogg)

Publicerad 2011-11-14 18:01:45

Bra fakta :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-14 19:31:26

Kika in på min bloppis där det säljs nya ombloggade ytterkläder!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela