unicornlover

13 saker ni inte visste!

Publicerad 2011-11-10 22:30:00 i Allmänt,

1. Jag har nedsatt lungkapacitet (min är på 92% och som ni kanske förstår ska man ha 100....)
2. Jag har aldrig åkt slalom i hela mitt liv!
3. Jag älskar lakrits. MMMMMMMMMMMMM
4. Min favoritfrukt är äpplen!
5. Jag borstar bara håret när jag duschar.
6. Jag äger 3 par jeans. Bra kämpat. Hatar jeans. Hatar alla kläder. Se nästa punkt.
7. Jag älskar shorts. Det är bäst.
8. Idag när jag hade utvecklingssamtal insåg vi att jag inte har något mål i livet. Det är tydligen någon man måste ha när man är 16 fagra år.
9. När jag gick i sexårs var jag med på Boolibompa. Det va döcoolt sörrni!
10. Jag har trampat på en humla en gång
11. Jag och mina kära vänner brukar inviga våren med att bada på valborg. Det är mys. Lite kallt dock. Fast vi har inte gjort det de senaste åren...men.
12. Jag älskar rock. Alla sorters. Håhå det visste ni inte va???
13. Killar med hipster-stil är det snyggaste som finns. Finns dock untantag såklart!
Åh, efter balen. Tyvärr inte den bästa kvällen i mitt liv kan jag ju säga. Men den va fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela