unicornlover

This feeling

Publicerad 2011-11-06 18:29:58 i Allmänt,

Känns som om jag ska dö. Inte riktigt men nästan. Är så jävla trött, inte varit så här trött på evigheter..Suck. Hela min kropp gör ont, har knappt ätit idag och kan knappt hålla ögonen öppna. Stryker alla planer jag hade för kvällen. Ska dock skriva lite på min novell tror jag. Borde väl plugga lite spanska också. Matteboken kan ju bara drömma om att jag skulle röra den.

2 klipp jag inte kan se utan att gråta typ. Förstår fortfarande inte att det är jag och Sofie som är "dom två tjejerna". Men det lönar sig att köa heh... ↓

 

Och ja. Det här klippet finns det inget att säga om. Grönan. En av de finaste kvällarna i mitt liv. Dock så var köningen(haha) det värsta jag gjort i mitt liv typ. Men det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela