unicornlover

OH you didn't know

Publicerad 2011-11-02 23:14:30 i Allmänt,

Jag är på bana 43 på spelet Bubble Struggle (2). Klå det om ni kan!
Typ all mat som jag säger att jag inte gillar har jag aldrig smakat... T.ex. Rom (vem fan vill äta fiskägg?!?!!) Kaviar lika så, Sill, Leverpastej, Musslor, Räkor, Kräftor.
Jag hatar skaldjur. (se ovan haha)
För stunden är Billie The Vision & The Dancers mitt favoritband!
Det jag är mest nöjd med mig själv är nog: Mina tänder, min rumpa (när den är vältränad.....vilket den inte varit på ett lite för långt tag haha) och mina ögonfransar är väl också rätt bra ibland!
Jag får panik när människor är arga/besvikna/sura/ledsna på mig. Har ett väldans stort behov av att folk ska gilla mig heh.
Jag har aldrig brytit någonting (dock en jävla spricka i min stortå som jag fick en gång av att ramla i en dusch och andra gången av att sparka på en kompis..heh)
HAhahahha det här har jag egentligen förträngt men wth!! När jag va typ 12 fanns den snyggaste killen ni någonsin kan tänka er på mitt landställe. Han va runt 18 och dö snygg. Ni anar inte hur snygg han va... Heh. Men iallfall, jag hade spanat in honom hela hela sommaren ( och jag trodde typ att min kärlek var besvarad hahaha det va den ju inte kan jag ju säga) och så någon av de sista dagarna av sommaren så var jag på stranden där man är om man är cool. Och han va där såklart. Tror han märkte hur mycket jag stirrade på honom för han kollade iallfall på mig när jag hoppade från bryggan.... Landar i vattnet och allt är frid och fröjd. Tills jag stått uppe på bryggan igen i en stund. Och kollar ner och inser att min bikini överdel har knytit upp sig. Jag tror nog att jag aldrig har varit så generad....
Jag är väldigt öppen, så mina vänner vet det mesta om mig!
Dirty Dancing, The Notebook, Saving Private Ryan är mina favoritfilmer!
En gång lyckades jag skicka 6000 sms på 3 veckor. Det kändes bra att betala. Heh. Lite skillnad mot nu när jag skickar typ 100 i månaden hahah....
Den här listan har tagit en och en halv timma att skriva. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela