unicornlover

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.

Publicerad 2011-11-08 16:19:44 i Allmänt,

Vill ha massa fina fina fina bilder att visa er. Dock så har jag inga såna bilder. Borde egentligen fotat pannkakorna jag stekte till lunch för dom var AMAZING. Men ja. Hej.
Sen jag kom hem från skolan har jag hunnit
- Steka pannkakor!
- Kollat på Eclipse haha
- Ätit ett äpple
- Somnat
- Planerat en novell som ska vara klar nästa vecka.
- Berätta om hela mitt kärleksliv för Jonan på facebook. Personligt och bra.
- Varit superduperduperpupersuper taggad på att köpa biljetter till Peaceandlove. Ska prata med min far om det ikväll. Håhå. Längtar så jag dör!
- Googlat på varför jag hostar så mycket och har så ont i lungorna. Enligt google har jag lunginflammation. Nja. Enligt google brukar man ju vara dödligtsjuk av att få en finne typ. Så...

Nu måste jag dock fortsätta plugga... (planera peaceandlove)
Åh, i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela