unicornlover

I met up with the king

Publicerad 2011-11-06 20:20:19 i Allmänt,

Såhär tänkte jag se ut idag. Sen ångrade jag mig och bytte om. Så nu har jag klart vad jag ska ha på mig imorgon. Det är näääz.
Nästa vecka har jag massor av saker jag vill göra:
-  Mysa med Vendela.
- Träffa Jonan.
- Fika med Sandra.
- Gulla med Josef och Freja.
- Sova.
- Springa!!! Måste fan bli bra nu känner jag.
- Fota!!
- Sova massor.
- Komma ikapp med allt i skolan och få E på mitt matteprov.
- Köpa nytt chaite!
- Tvätta (och städa rummet)
- Vara allmänt glad och nöjd!!

Har en känsla av att typ 2 av dom sakerna kommer hända. Men nu ska jag inte vara sån!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men tja. Idag har varit en bra dag. Firat mina fina stora kusiner, 2 och 5! Där fikade vi och åt tårta och sånt mysigt!
Kom hem vid typ 5 och har åt middag och pratade med Pappa och Sussie och hade det allmänt myspys!
Nu sitter jag i världens chilligaste ställning i min soffa och berättade precis om massa Håkan grejer för pappa och visade stefan och massa sånt.
Jag älskar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela