unicornlover

High on life, in love with me, dancing in the night, dancing through the days

Publicerad 2011-11-07 17:53:34 i Allmänt,

Egentligen är väl high on life det enda jag inte är just nu. Så jävla jävla trött. Skulle väldigt gärna typ åka på en weekend resa till ett varmt ställe. Barcelona eller nått. 2 dagar. Få lite ljus och värme. Skulle ju inte va helt fel alltså!!
Känns som att jag kommer bli sjuk. Får väl hoppas att det inte blir så.
NU måste jag fan börja röja i mitt rum. Får lite panik av att se det.
Idag kommer denna underbara flicka hem. Hon befinner sig tillochmed i sverige just nu. Längtar dock inte så mycket efter att träffa henne eftersom hon kommer vara skitbrun och jag kommer se ännu vitare ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela