unicornlover

B O N I V E R

Publicerad 2011-11-10 20:48:47 i Allmänt,

Lyssar på mannen. Guden. Världens finaste typ. Utom håkan. Såklart. Men det vet ni ju!!
Jag har två backar julmust hemma så jag lever loppan! Har dock ont i lungorna fortfarande....
Idag så tog jag blodprover och röntgade lungorna vilket var roligt hahaha, skrattade jättemycket med dom som jobbade med mig, dom var jättetrevliga och berömde mina bröst. Sånt uppskattas ju alltid!!
Ska dock dit mongotidigt imorgon så ska nog försöka gå och lägga mig rätt snart, imorgon ska jag faktiskt också hälsa på min fina vän Sandra på plåsterhuset!!!(gotta love that word)
Samt matteprov, men är rätt stolt för jag satt kvar på mattestödet i 2 timmar och pluggade...Och pratade med josef hugo och fräsarn..
Nu är det fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela