unicornlover

Why don't you say so?

Publicerad 2011-05-18 17:12:14 i Allmänt,

Sätter på System Of a Down. Lägger mig på golvet. Funderar på livet. Inser att jag aldrig kommer komma på något. Sätter mig här och skriver. Försöker sjunga med i Chop Suey. Vilket inte går någe vidare. Längtar efter helg. Efter att skapa mina egna dagar istället för att följa ett bestämt schema. Funderar på när den här bloggen blev så djup och betydelselös. Inser att jag har läxor att göra och middag att laga. Väljer bild. Sparar inlägget.

Får svårt att välja bild så kör på flera stycken. Hatar mig själv lite smått. Det byts låt till Poppin Champange med All Time Low. Bestämmer mig för att plocka ur diskmaskinenoch börja med maten. Allt för att slippa plugga. Orkar inte med pressen mer. Hejdå.

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2011-05-20 21:22:15

Hej! ville bara säga att jag älskar dig blogg och jag älskar att du är dig själv och ingen annan!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela