unicornlover

Jag är tillbaka för att stanna

Publicerad 2011-05-12 19:38:53 i Allmänt,

TJO. Har varit väldigt offig jag vet hehe. Men nu är jag här igen!!!
Ligger på soffan och funderar på att sova. Fast vill gå på promenad. Tvärt om menade jag. Funderar på en promenad men vill sova. Skulle behöva duscha också...Men gör det imorgon tror jag!!
Badade idag också btw!! Det var faktiskt jätteskönt, simmade typ 15 meter!
Synd bara att vi inte hade några badkläder hehe....
Just nu håller jag på och taggar sönder inför Johnossi imorgon!!
Nu har jag nästan bestämt mig för att gå ut och springa nu...fast nej. För trött. Och lat. Ska kanske köra lite rumpa och mage bara för att jag inte har nått bättre för mig. Vilket jag verkligen visst har eftersom att jag har läxor. Men orkar inte!!
Hörs snart vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela