unicornlover

What's my age again??

Publicerad 2011-03-27 18:43:31 i Allmänt,

HEj gullisar! Är glad. Jag själv spelade rätt kasst, men vi vann med typ 12 bollar tror jag = SLUTSPEL (inte för att vi vann dock....nått annat lag som hade hoppat av hehe...)
Känner mig så härligt lugn. Fast vet att stressen kommer äta upp mig i veckan, har asmycket saker att göra!!
• Spanskanationella MÅN & TISDAG.
• Planera & genomföra en gympa lektion
• Fakta texten på svenskan
• Boksamtal???
• På fredag kan man söka sommmarjobb från kommunen
• På lördag har vi lagkväll
• Träning tisdag torsdag fredag - och försöka hinna gå ut och köra intervaller måndag & onsdag
• Eventuellt jobba med vendä på onsdag
Stört mycket saker att hinna, och så måste man ju ha lite tid med sig själv också. Men för att palla trycket den här veckan så sätter jag en regel nu. Släcka lampan senast halv 11. Så det blir lite piggare nästa vecka!!
Nej men ikväll ska jag bara chilla sönder har jag bestämt mig för. Vila upp mig från den föregående skitveckan. Eller ja det är ju fortfarande den här veckan...
Men ska skriva på min jävla text nu, den är fan de svåraste jag någonsin gjort!!!!!
Så jävla coola

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela