unicornlover

Nu nalkas ljuva sommar

Publicerad 2011-03-04 17:43:21 i Allmänt,

Börjar vänja mig LITE med håret nu... Det är väl helt okej kanske.. Men endå. Inte som jag tänkt mig direkt...
Nu kollar jag på EVAOCHADAM och städar mitt rum och käkar polly. Fyfan vad dåligt jag ätit det här lovet, godis och sånt varje dag...
Vi funtar på att bowla idag men vettefan om jag är redo att visa mitt hår så mycket.......hehe. Fast nu ska vi tydlgien göra nått annat. Vettefan. Ska iallafall och storhandla och sånt nu, så måste fixa mig.. Är så otaggad på livet just nu, haha menskropp. UShc.
Fin hårfärg....

Kommentarer

Postat av: wilm

Publicerad 2011-03-04 19:05:44

visa din nya hårfärg :)

Postat av: britt

Publicerad 2011-03-04 19:06:29

jaa jag vill se din nya hårfärg det är säker super snyggt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-04 23:20:38

vi vill se din nya hårfärg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela