unicornlover

När det känns som en kniv inuti

Publicerad 2011-03-10 23:55:12 i Allmänt,

Kan inte sova så tänkte berätta lite smått om min dag. Just nu kollar jag på ett plastikdoktorspogram grej, håller på att spy. Seriöst fettsugningar är så jävla skarriga. Typ det fulaste ordet som finns haha..
Lyssnar på håkan. Får seriöst ont i kroppen för att det är så underbart fint.
Åh. Ledig imorgon. Så skönt. Skönt att pricka in att vara sjuk när man är ledig så man slipper vara borta från skolan, har faktiskt inte missat en enda dag under hela 9an! (inte en hel dag iallfall, bara 2 lektioner ledigt en gång..)
Okej vi kör min dag då!!
OKej min dag var tråkig så vi skiter i den!! Men efter
Nä jag orkar fan inte skriva haha.. Ska kolla lite håkanklipp och sånt.
PLussilussi godnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela