unicornlover

Kreta+

Publicerad 2011-03-25 23:32:19 i Allmänt,

Lite fina ställen jag varit på senaste åren!
Kyrka i maleme - kreta, var vid just den kyrkan för något år sen.
Ja här har jag väl varit varenda gång jag varit på kreta känns det som, saknar det så mycket. Bli brun och ta en halv miljon bilder och få ont i fötterna. Suck. Chania.
Gerani, där jag och mamma hamnade av en tillfällighet bara (sista minuten).. haha :)
I somras, med mamma alice och alices pappa! I platanias!
Hahhaha världens minsta bild, men där i det huset har jag bott. I indonesien. Fy satan vad härligt det var.
Ja här badade jag på julafton 2008. Gud vad snabbt tiden gått.
Och här hag jag varit. Högst upp. Gud vad jag saknar allt. Har lust att bara lägga mig ner och cry my heart out en stund. Kan bero på en viss lingon vecka men gud vad jag har gjort roliga saker som jag saknar.
lite bilder från grekland, några år sen tror jag.
Typ 2008??? Gud vad tiden går snabbt. Hur fan blev jag såhär gammal(not) på så kort tid, och har hunnit med så mycket? men samtidigt så lite..
två år sedan!
I somras..
Åh. Nu ska jag deppa lite och vänta på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela