unicornlover

Jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre

Publicerad 2011-03-31 22:22:53 i Allmänt,

Så nu ere chillipilli igen.
Har lust att skriva ett inlägg i mitten. Det är rätt fult. Har lust att skriva med stora bokstäver. Jag har lust. Allting känns så bra just nu så jag blir rädd. Tönt.
Fick precis reda på att Kim ska på coldplay. VIP biljetter. Man ba hej tack. Av ingen anledning. Skoja. Men jag är avundsjuk men ändå inte. Jag ska se håkan 3 gånger mer iår. Känns så otroligt bra. Fast jag vill på storsjöyran också....men det är väl bara att fetglömma.
Men nu ska jag fortsätta tagga peace and love sisådär 3 månader i förväg. Jag är rädd för det här året just nu. Så mycket som kommer förändras. Hjelp.
Jaja, nu ska jag bestämma kläder för imorgon. Inte direkt för att jag orkar bry mig tror jag har en fuldag imorgon, det känns så nu. Heh. Så kan väl ha på mig nått fult. Vem bryr sig typ. JAja.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela