unicornlover

Jag är fin

Publicerad 2011-03-20 17:58:02 i Allmänt,

Sitter och chillar i min långklänning. Den är så fin. Måste hitta något tillfälle att ha den. Eller bara i stan någon dag. c:
Och kollar på GG, har krampryck i benet. Rätt mysigt! Är glad. Riktigt glad! Har fått så fina saker, och har så bra föräldrar, sån bra släkt, såna bra vänner, sånt bra liv!
Förutom att jag har ångest över SO provet...fast om det är ångest så vet jag inte vad jag ska säga om matteprovet. Kan g kriterierna. Thats it typ. Vad ska jag ta mig till. Snälla gud sänd hit en apsnygg kille som är grym på matte som kan lära mig allt jag behöver. Fast man kanske hellre skulle få en fuling så man kunde fokusera lite på matten.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela