unicornlover

jag älskar min nya fisk som heter håkan hellström den är bäst och den är en man

Publicerad 2011-03-04 23:34:05 i Allmänt,

HAHA så ful, men ingen av bilderna ger håret en direkt rättvisa men det är faktiskt helt okej! Börjar gilla det, eller visst jag ska ju helt klart vara blond men det blir jag ju om ett tag ändå C:
Och dricker c-vitaminblåbär grej, som inte va så god som jag hoppats (egentligen gillar jag inte ens blåbär så WTF??!?!??!?!?)
Och vi va ju och köpte fiskar idag, och jag fick världens finaste egna fisk som är vit och glänser huuur mycket som helst och är hur fladdrig som helst och jak elskar den <333333333333333333333333333333333
Ser på eva och adam, hehe, men ska nog se på något annat sen!
Eller sova, det skulle va riktigt niceeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela