unicornlover

I had a job in the city

Publicerad 2011-03-31 16:52:55 i Allmänt,

Hej. Kaos med ersättningsbussarna. Hur i helvete ska jag överleva det här tills den 24 september??? I-lans problem men ändå. fml. Kom hem sisådär en timma efter att vi slutade, och nu ska jag värma pizza, andra gången jag äter det idag ( vi gjorde det på hkk:n) och det känns jävligt bra!!!! Men har iallfall asont i huvet och ska sätta igång på allvar nu med min jävla fakta text. Hataren. Men enligt Jenny verkade jag ha kommit långt och ha bra info.. Toppen på snoppen Thea. Hade egen gympa lektion idag också(SJÄLV!!!!) och det gick väl ganska bra, alla verkade tycka att det var roligt! :)
OMG hade helt glömt bort att jag ska söka sommarjobb imorgon!!! LÄS DET HÄR IMORGON THEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela