unicornlover

Heey wait [varning för extremt heta bilder]

Publicerad 2011-03-17 20:31:35 i Allmänt,

Att städa tar fan kålen på mig. Hahha kålen. Aja, fokus. Har precis ordnat med mina 50(!!!!!!!!!!!!!) träningströjor, hahhaha undrar verkligen hur de fick plats i skåpet! Hahaha men har typ gett 10 till pappa... haha :)
Nu i min ÖVERDRIVNATRÅKSAMHETSTÄDNINGSHUMOR så har jag tagit lite snygga webbisar...
Först var jag och soptunnan ovänner...och avskydde varandra...↑
Sen blev vi bästa vänner och jag gav honom allt jag hade och vi gjorde allt tillsammans!!! ↓
Sen blev jag ledsen!!! Fast det var rätt ologiskt... Asså hahahah vad är felet på mig egentligen?! XD

Kommentarer

Postat av: Jorge Avalos

Publicerad 2011-03-17 20:40:55

Hahah vackert Thea ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela