unicornlover

BLadder

Publicerad 2011-03-21 19:36:34 i Allmänt,

Haha sorry "sören" bilderna kommer snart!
Men ska inte göra det just nu för nu ska jag faktiskt ta och plugga lite so! Kan faktiskt nästan allt så jag kan få vg på matteprovet imorgon!
Och måste ta min chans att glänsa lite, fick starkt vg på engelska muntliga idag. Bra jobbat!
Får se hur det går med pluggningen idag, om jag ska träna imorgon eftersom jag har utvecklingssamtal. We will seeeeeeeeeeeeeee!!
Och vet inte om jag ska tvätta håret nuu eller imorgon.... Småångest över det. Jag vill ju platta håret. Och då måste jag föna det och då blir det så jobbigt....... Och nu bestämde jag att jag ska tvätta det imorgon. Eller how about imorgon bitti???? det kändes rätt smart. Hmmmm... ska plugga och måla naglarna. Är sugen på att springa men det är så mörkt ute. Räd.
Någon månad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela