unicornlover

A warm summerbreez

Publicerad 2011-03-21 22:24:00 i Allmänt,

Sitter och dödiggar The Hives. LOVE. BIGLOVE. Även BIGBIG love till bikinisar. Kollar runt som satan just nu. Jag älskar seriöst bikinisar. Det är typ en av de enda "plaggen" jag trivs helt crazybananas bra i. Så ni vet lirre (liksom fast coolare) En påminnelse till mig själv, lindex kommer att ha fula bikinisar iår.
Och nu tänker jag ändra ämne helt. Jag är glad. För ett år sen satt jag här jag sitter nu. Med samma vänner samma tankar men med ett krossat hjärta, ett dåligt självförtroende, och en bästa vän jag klamrade mig fast i, rädd att förlora.
Här sitter jag idag. Bryr mig inte så mycket om kärlek. Wait for it typ. Jag har många bästa vänner, och ingen jag vill klamra mig fast i. Det är vissa som kommer finnas där 4-ever. Vissa inte, och dom som inte, so what. Såna vänner behöver jag inte! :)
En söt liten flicka!
Farmor <3
Nu ska jag börja fixa mig, pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela