unicornlover

Tidsinställt

Publicerad 2011-06-21 20:53:00 i Allmänt,

Shit vad bra ni är, igår så ba whopwhop och så hade jag besöksrekord! Just nu när jag skriver det här är jag så trött så jag skulle kunna sitta och sova men det får jag inte för jag ska packa!!
Okej vad ska jag skriva i detta förinställda inlägg då...
Det typ enda jag kan tänka på är P&L det kommer bli så jäääävla grymt!!!! Och måste ju börja packa snart (kontrollfreak hehe) och tvätta och sånt, men vill hinna in och shoppa lite först hehehehe. Vill åka till NewYorker där Sofir köpte ett par assnygga shorts..
Och så ska jag fan sola sönder hela den här veckan så jag får tillbaka all färg som jag har tappat bort någonstans!!!!!! Heh beroende. Och så skulle det ju vara nice att vara lite brun tills partille som vi åker till direkt när vi kommer hem från PL, gud vad jag längtar tills allt!!!! (bara inte att organisera allt hehe...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela