unicornlover

Min dag!

Publicerad 2011-06-21 14:34:00 i Allmänt,

Just nu är vi någonstans på väg mot Sandhamn för att ha en överaskningsdag för Jonna... Nu när jag skriver det här(igårkväll) så känner jag att det kanske är dags att packa men det är jag för cool för!
Vi ska iallfall hänga vid havet och bada och sånt, och sen sova hos Vendela och ha det mysigt. Missar dock träningen - och för första gången på RIKTIGT JÄVLA LÄNGE så är jag sugen på att träna. Det är lite synd. Men får väl dra ut och springa och sånt på onsdag. Om jag orkar efter de här sömnlösa dagarna!

Kommentarer

Postat av: ingegerd

Publicerad 2011-06-21 22:14:22

Man bör sova på nätterna och inte på dagarna. Alltså med tanke på dina sömnlösa dagar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela