unicornlover

I wanna stay forever young

Publicerad 2011-06-21 08:42:14 i Allmänt,

Tjoosanitrosan! Härligt snygg morgonbild däruppe... MENMEN man kan inte alltid vara pigg och fräsh! Just nu har jag sisådär en timma och 10 minuter på mig att fixa mig och att packa till våran hemliga resa som jag inte har några direkt höga förhoppningar om... Eftersom att jag inte har varit med och bestämt ett skit men ändå får pröjsa massa skit. Bajs. Ibland är det jobbigt att ha kompisar. Fast mest inte.
Ja i ett inlägg senare idag får ni se vad jag ska göra idag, förhoppningsvis så kommer det bilder och sånt i...morgon kanske??
Och det är bara 5 dagar tills vi åker till peaceandlove weehoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela