unicornlover

GLASS ÄR GOTT OCH PÅ SOMMAREN ÄR EN GLASS OM DAGEN BRA FÖR MAGEN!

Publicerad 2011-06-20 22:18:34 i Allmänt,

HAHA glad övertrött tjej! Äter iallfall glass och nu ska jag prova lite bikinisar och välja vilken jag ska ha imorgon då jag ska ut på rackartyg! Visst visar jag en cool skill däruppe???
EDIT!!!!!! NI SOM HAR LÄST MIN BLOGG ETT TAG VET JU ATT JAG HAR EN FISK SOM HETER HÅKAN HELLSTRÖM (OCH SÅ HAR DEN JU FISKVÄNNER) OCH NU HAR HÅKIS+NÅN ANNAN FISK FÅTT MASSA SMÅ YNGEL!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-06-20 22:47:33

Jag förstår mig inte riktigt på det där med glass.. Känns som jag är den enda som inte tkr det är särskilt gott! ^^

Postat av: Ingegerd

Publicerad 2011-06-20 23:21:30

Du ska dansa samtidigt med skeden på näsan... 8-)

Postat av: Julia

Publicerad 2011-06-20 23:54:09

Hmm jao aa lakritsglass är väl okej just för att lakrits är sjukt gott! Men annars är jag nog mer för isglass isf, om jag nu ska ha någon glass! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela