unicornlover

visar mina skills

Publicerad 2011-01-24 16:52:02 i Allmänt,

Basen dunkar så tungt så mina tavlor ramlar ner. In my ass men ändå!! Spelar sönder the hellacopters, och bara chillar med livet!!!
Sitter såklart och kollar friskis och svettiskort som alla andra i björkhagen hahah, men det är mycket najsare att gå till ett gym/något pass än att gå och och springa, och jag behöver lite mer träning än handbollsträningarna tycker jag :)
Men ifall jag kommer in på värmdö är det rätt ovärt med att ha kort, för det ligger ju gym och simhall precis i anslutning till deras gympasal.. Men vem vet vad som händer!
Är så himla glad idag (beror förmodligen på att jag är ensam hemma första gången på tusen år haha)
Asså gud är så taggad på livet!!!! Allt är så jävla bra!
Känner för att kolla igenom lite hur jag har sett ut det här året jag har haft bloggen egentligen, så här kommer lite b bilder!!
Hahahah känner attjag måste pröva att göra det där igen strax↑
Ovigare redan då... drygt 5 månader efter den andra bilden...
Och sommar bilder är så härliga, så är tvungen att lägga upp flera.... haha :)
Typ slutet av agusti ↑
Och så är det typ nu, 2011
Idag:
Whoooo mina skills är kvar!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela