unicornlover

Let's waste time, chasing cars.

Publicerad 2011-01-15 11:31:07 i Allmänt,

Har vart vaken i typ en timma, vaknade av en sjukt jobbig mardröm och har legat ocg försökt med någon telepati få honom att förstå att han ska komma med smoothie och en morgonrock till mig.... efter en timmas försök tror jag inte ens att han vet att jag öär vaken haha!
Planerna för ikväll är att jag ska till hammarby och träffa tjejerna (fast felle den idioten är sjuk) och äta middag och så, och sen kanske vi går ut eller nått :)
Skulle egentligen gjort massa andra saker igår, men när man har noll koll som jag så lovar man alltid massor med saker och inser misstagen sen...men det är nog okej ändå idag :)
Jag och mina snygga tjejer hemma hos jonna för typ 2 år sen haha :D
Men nu måste jag upp och göra en egen smoothie typ.. gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela