unicornlover

Kings of

Publicerad 2011-01-23 13:55:37 i Allmänt,

Hahahha någon är världens sämsta uppdaterare...men så blir det ibland!
I fredags var ju i stan och sen var jag hemma och chillade galet och fick min jävla knöl vid örat.
Igår spelade jag match... och JAG GJORDE MÅL. Inte illa för att vara målvakt. Satte en straff. Jag är grym. Hahahahhah inte men ändååÅÅå. Men vi förlorade såklart matchen ändå. Eller vadå såklart, vi var 7 utespelare och två målvakter och hälften och dom på planen spelade med skador. Man ba hey what did u expect???
Ja och senare på kvällen drog jag och tjejerna hem till thai (charlie) och åt middag och hade jättetråkigt. Sen gick vi ut med Wille & Ruben och då blev allt helt plötsligt jätte kul - och jag som hade haft så tråkigt blev såklart hyper hahha.
Bil.
Avundsjuka tjejen hahahaha.

Kommentarer

Postat av: JONNAZZ C00L

Publicerad 2011-01-23 16:01:24

tyckte du och vendy skrattade rätt mycket innan, de va nog något annat som fick dig på bättre humör... ute ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela