unicornlover

If you're for real and not pretend then I guess you can hang with me

Publicerad 2011-01-15 23:33:07 i Allmänt,

Hej! Bestämde mig precis för att jag ska be Sussie om hjälp att ta hål i mina öron imorgon! Fast kanske måste hitta några bra typ äkta silverörhängen eller något att ha i så det inte blir knas.. Men är så taggad på att ta 3 nya hål :)
Haha kommer ihåg en kompis jag träffade på kollo i somras, hon gick bananas och tryckte bara igenom 4 örhängen genom örat så hade hon 4a nya hål...way to brutally för min smak haha :) Men det är så jälva snyggt.
Gud vad jag önskar att jag fick pierca läppen, även fast jag förmodligen skulle ångra det rätt snabbt...men vafan det läker ju någon gång :)
Orkar inte lägga upp dom få bilderna jag tog ikväll nu, så lägger upp dem imorgon!
Och nu är det fan dags att börja gå och lägga sig, med tanke på att jag har match imorgon, mot jävla gustavsberg. Gud. Nu är det fan dags att vinna mot dem.. (ni ba jahapp????????)
Hahah gulleunge!
(gillar jonnas fräna byxor i bakgrunden hehehehehhehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela