unicornlover

Seaside

Publicerad 2011-01-29 10:44:35 i Allmänt,

Gud, har inte vågat väga mig på en halv evighet (3veckor) och så alldeles nyss ba aa men nu ska jag fan fejsathefact, och jag har gått ner 3 kilo :O Utan ansträgning, har bara tränat typ 4a ggr i veckan, och jag är ju ingen direkt sinnesbiff, så borde ju egentligen gå upp av att träna(få mer muskler alltså).
Det här gjorde mig lite glad. Livet är allt fint!
Har dessutom fått lite cravings om The Hives, så jäkla bra!
Mjaaaaa vad har hänt i livet senaste dagarna då, med tanke på min grymma uppdate?
Har inte gjort något av intresse, tränade i torsdags, och igår var jag hos Sofieeee och åt BJ, eftersom vi vann 6 burkar :D
Meen nu ska jag se på film och platta håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela