unicornlover

I want to love you but I better not touch

Publicerad 2011-01-17 19:33:49 i Allmänt,

Måste bara säga att jag är fan grym på långfärdsskidor! Okej, kanske inte ska överdriva, men från att ALDRIG ha åkt skidor av något slag så kändes det rätt awesome, ramlade bara en gång i en jätteläskig backe haha :D
Efter skolan var jag med mina fina cheyer och JAG bakade kladdkaka åt oss... Den blev väl HELT ok kan jag säga.
Gud vad energisk jag är haha. Är stört trött.
Funderar på att äta lite äpple och youghurt och se på handbollen som börjar om 35 minuter. Och kanske skriva lite i en annan blogg.
Hard life. OCH lägger in bilderna från i lördags...senare.
besthest
Håkan köningen, inte långt kvar tills vi ser honom i linköping. Gud vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela